1,5 aylık bebeğim Dün sabahtan beri çatlayacak gibi aglıyor biraz gece uyudu aşırı gazı var hiç bu kadar olmamıştı azalmıştı Baya krizleri geçmişti ne yapsam fayda etmiyor damlası vs var maaajlar yaptım ısıttım karnını ayaklarını ama yok ok gibi geriliyor gaz girince şu an rahatlaması için ne yapabilirim