Malum dört yanımız Covid pozitif çıkanlarla çevrili artık. 4 aylık bebeğimiz için çok dikkat ediyoruz ama eşim öğretmen ve okulda her gün pozitif çıkanlar oluyor.
Ben gebeliğin 22. ve 27. haftası Biontech aşılarımı olmuştum. 3 hafta önce de hatırlatma dozunu oldum. Forumda son günlerde Covid olan anne ve bebeklerin konuları arttı. Kimi bebiş ateşli, semptomlu oluyor kimisi semptomsuz.
Doktorumuz hamileyken aşı olduğum için oğlumun da bir süre koruması olacağını söylemişti.
Kendi ve bebeği Covid + olan anneler nasıl geçirdiniz ya da geçiriyorsunuz ve hamileyken aşı olmuşmuydunuz, hangi aşıyı oldunuz paylaşırsanız güzel bilgi toplamış oluruz. 🌸