40 günlük olunca başladık, hergün saat 11:30 -12:00 arasında, emzirmeden önce(bebeğim hiç kusmuyor) 5 damla veriyorum, sabahları 2 kere kakasını yapmasını bekliyorum çünkü 🤷🏽♀️ Neden böyle yaptığımın bir sebebi yok annelik iç güdüsü ama doktor sabahları tavsiye etmişti, 2. Şişeyi aldık 2. Ayında. Doktorumuz şişe bitince yenisini almayın dedi.