Merhabalar kizim (3 yaşında) 3 ay önce bronşit olmuştu. Havalar ilaçlar derken öyle atlattık o zaman. Şimdide 2 gündür aynı saatte bı öksürük krizi başladı. Sabah 7 de oluyor bu durum dün ve bugün. Gün içinde hiç biseyi yok hicc oksurmuyor. Sabah oksurme krizi geldiginde hava veriyorum geçiyor. Acaba bronşit mi tekrarladi yoksa alerjik bı durum mu? Doktoruna da sordum cevap bekliyorum. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz?