Kızlar biz İstanbul karta başvurduk yani market kartı veriyolarya ona. Bir bucuk ay oldu hala evi görmeye gelecekler kiradayız asgeri ücret alıyor eşim başka gelir yok. Dün aksam aradık geldiler de acaba haberimiz mi olmadı diye yok daha incelenme asamasindaymıs gelinmemiş. Bu kadar uzun sürdüğünü bilmiyordum.. Sizlere ne zamsn geldiler?