pinar5595 evet hepsi aynı şey. Ben Eylül ayında 200e yaptırmıştım şu anda ne kadar bilmiyorum. Bir de evet çok iyi kurutmanız gerekiyor uzun süre kullanmak için. Ama ben taramıyorum bile, kuruturken fön çeker gibi yapmıyorum yani, sadece çok iyi kurutuyorum, ardından bir kere taratıyorum ve dümdüz saçım