Aryaliya Kızlar 4 aylık oldu kızım göbeğim hala gitmedi kilomdan memnunum daha önce çok zayıftm çünkü ama şu göbeği basıl eritebilirim ben yaptim faydasını gördüm dediğiniz var mi (emZiriyorım )
Durukusunannesii Aryaliya korse taktınızmi acaba ben korse taktım hemen göbek kalmadı az bisey var oda kilodan kaynaklanıyor.
Aryaliya Durukusunannesii hayır hiç takmadm sezeryan da aklımdydı doktor takma dikiş e zarar verir dedi hangi korse taktınız siz benim ilk sezeryanım biraz tercübesizim bu konudu daha önce hiç göbeğim olmadiği için
Durukusunannesii Aryaliya benimde ilk sezeryanimdi doktorum ertesi gün tadabilirsin dedi hatta iyiji takmışım ağrılarımi çabucak gecirdi lateks korse kullandm