Merhaba sevgili anneler🤗bebeklerinizi gece yatirirken nasil giydiriyirsunyz. Havalar çok sıcak ama ben hala ince ama uzun kollu pijama giydiyorum icinde de zibin, uzerinede muslin uyku tulumu. Ama sicakliyor mu bilemiyirum. Terlemiyor gerci. Kizim 5 aylik, kisa kolluyla da yatirmaya cesaret eemiyirum😒 sier ne giydiriyirsunuz uyurken?