Kızlar yürüme arabası sattım. Kutuya da koydum. Ama kargo ücreti 80 lira dediler. En büyük kargo boyutunu da seçmiştim. Neden öyle oldu ki. Kendim de kaydırak,sallanan at falan aldım büyük olarak. Hiç böyle birşeyle karşılaşmadım. Ne yapmam gerekiyor