Oslem33 valla banada aynı gün yapabiliriz dedi ben öyle olmasını istemiyorum aşılar ağır dedim. İlk birini yapsak olamzmı dedim. Oda olur ilk menenjit yapalım ondan başlıyalım dedi. Valla ben kızım şuan 10 aylık menemjt ilk dozunu 9 aylıklen vurdu. Bir yaşından sonra diğer dozu vurulcak yanlış hatırlamıyorsam