Sevgili anneler ömrü hayatımda hasta olmadığım kadar şu son 4 ayda hasta oldum. Boğaz batmasından, zencefilli bal yemekten usandım. Pastil kullanan, doktoruna danışıp da doktoru onaylayan var mı? Alırken eczaneye sorarım ama eğer kullanılmıyorsa hiç boşuna eczaneye de gitmeyeyim