Bebeğim 10 gün sonra 8 aylık olacak. Baba dede demiyor ama mesela beni istediğinde kucak istediğinde huysuzlanacakken bazen sesi anne der gibi çıkıyo hatta annemlerde dedi bak anne diyor diye ama normal zamanda karşısından anne diyorum baya tekrarlıyorum gülüyo sadece ama darlandığında beni istediğinde sesi bazen anne der gibi çıkıyo. Bebeklerin ilk anne baba demesi bu şekilde mi oluyo ne zaman bilinçli anne diyorlar ya da biz deyince tekrarlıyorlar? İlk bebeğim olduğu için bilmiyorum ☺️