Merhaba annelerimm 47 günlük bir kız bebegim var. Gaz problemimizi bir türlü çözemiyoruz😑 damla kullanıyoruz kimyon rezene anason içiyorum arada bir bebeğime çok az veriyorum. Masaj yapıyorum, kiraz çekirdekli kemer aldim ama yok bitmiyor 😔 aslında alttan üstten gazlarını çıkarıyor ama yine de sürekli ikiniyor bacaklarını karnına çekerek agliyor var mı önerisi olan