Sariballim Derinsmomm ben ilk 1 bucuk yemek kaşığıyla denedim suyuda kıvamına göre ayarlıyorum katıysa biraz daha döküyorum
Cennetkokulum Derinsmomm benim oğlum 10 aylık oldu mama yerine bunu veriyorum biberonda dolu dolu 4 mama kaşığı 240ml suya kaşıkla çok vermedim
Burcu35 Derinsmomm Göz kararı yapıyorum. Çok tatsız tuzsuz bir mama kaşığın ucuyla çok çok az pekmez koyuyorum o şekilde yedi bebeğim aklınızda olsun 😊
Ugggg Asafeymeninannesi kasiklada verilir biberonlada ben biberonla verdim formül mamaya göre biraz daha koyu kıvamlı gece çok uyaniyodu doyurmuyodu formül mama başladım Hera bayb ye
Burcu35 Asafeymeninannesi Hero baby kullanıyorum ama bugün çocuk doktorumuz hero baby önermiyorum hip kullan dedi elimdekini bitirip hip kullanıcam. Hero babyde sofra şekeri bulunuyor hipte yok😊
Gokceayy Asafeymeninannesi hipp tabiki de :) hipp in kaşık mamaları biraz daha pahalı içerigine bakmıştım yanılmıyorsam %42 civarında formül mama da var
Asafeymeninannesi Burcu35 yaa evet bende hippin iyi olduğunu duydum ☺️ bu arada vermiş olduğunuz bilgi için teşekkürler 💕 Kaçıncı ayda vermeye başladınız?
Burcu35 Asafeymeninannesi Hero baby 4.aydan itibareni 4.ayda verdim 5.aya geçtik pazartesi günü ama bitirip hip kullanmaya başlıcam çok tatsız olduğunu duydum bakalım ne yapıcaz 😊
Asafeymeninannesi Burcu35 Allah kolaylık versin ☺️ Hangi çeşidini verdiniz peki? Malum tecrübe sıfır 😌
Burcu35 Asafeymeninannesi Hero baby 4.ay sütlü muzlu pirinçli vermeye başladım çok tatsızdı kaşık ucuyla pekmez koydum öyle yemeğe başladı. 5.ayda hero baby sütlü ballı irmikli veriyorum şuan pekmeze gerek kalmadı tadı gayet güzel vermediğim an bağırmaya başlıyor bunu sevdi 😊
Gokceayy Burcu35 ben de ballı diye almak istemedim yani hem bal bir yaşa kadar yasak bebekler için hem de kaşık mamalara koyuluyor nasıl iş anlamadım
Burcu35 Gokceayy Doğru söylüyorsunuz kafa karıştırıcı gerçekten hem doktorumuz önerdiği hemde bu sebepten hip kullanmaya başlıcam bende
Asafeymeninannesi Ugggg bu arada hero baby önerilmio bilginiz olsun Onun yerine hipp vermeniz daha sağlıklı olacaktır