gamze1ovec neden korkuyorsunuz ki ? Eger ameliyat olması gerekiyor mutlaka olsun bence. Benim eşime tüm doktorlar ameliyat demesine rağmen korktuğu İçin olmadı aylarca fizik tedaviye gitti ama en son artık ayak parmaklarını hissetmemeye başlayınca zorla doktora götürdüm ve doktor sinir tahribatı yapmış fıtık bir an önce ameliyat olmazsan kalıcı olacak bu tahribat demişti ameliyat oldu ve iki hafta içerisinde toparlandı 2 yıldır gayet iyi durumda kayınbabam da altı ay önce oldu ikisi de iyi ki olmuşuz diyor. Güç kaybı başlamadan ameliyatını olsun bence