Tenkyuhayat_ Bizde yavaş yavaş ateş çıkmaya başladı ve ilerisi olur diye fitil vermiştim, ayrıca huzursuzluğu da vardı ve hemen sakinleşti ateşi düştü şükğr.Eğer aşının etkisini düşürse doktorlar neden fitil ,şurup versinler ki..Bence gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.