Nur_44 Bebegim 6 bucuk aylik ek gida gunde 2defa veriyorum AZ AZ yiyo ama kabiz oldu 2gundur agliyodu en son lagma yaptim yapti kakasini rahatladi ek gidaya Ara mi versem napsam bilemedim Anne sütü agliyo bide
qwrt1245 Nur_44 ara vermeyin sadece tadımdan önce zeytinyağı verebilirsiniz bir çay kaşığı kadar bir de yediğine de zeytinyağı koyun. İlk günler birkaç çay kaşığı yeter fazla veriyor da olabilirsiniz