Kızlar sabahda yazdım yazmadınız..
Bebeğim 7 aylık fazla emmiyo arada gece emiyo anca..
Mama veriyorum mamayıda sabah 8:30 veriyorum 12 veriyorum sonra 3-4 arası çorba yapıp veriyorum arada su yerse yoğurt yada püre ama fazla yemiyor bunlarıda akşam 19:00 da biraz mama yiyor birde 21:30 da yatacağında çok mu veriyorum acaba mamayı ..
Sizcee..???