Snezgi benim yemek odası var var ayrı cokm uyuk değil orta halli bir oda, oturma odamın yanında, ben oraya yemek odası yaptım. Koltuk falan yok , sadece büyük bir masa ve sandalyeleri var . Günlük.olarak kullanmıyorum, çünkü mutfakta da masa var. Ama.ben misafiri mutfakta ağırlamaya sevmiyorum, o yüzden bu halinden çok memnunum