popcap benim oğlum 27 aylık işaret parmağını daha yeni yeni kullanmaya başladı, 2 yaşına kadar bütün isteklerini beni iteleyerek yaptırırdı, sonra kendini ifade etmeye başlayınca yanıma gelip tek kelime şeklinde isteklerini söylemeye başladı mesela süt istiyorsa yanıma gelip sadece süt diyordu.. kitap okurduk benim parmağımı kullanarak bu inek derdi, bende bak seninde parmağın var deyip onun parmağıyla üstüne bastırıp bu inek derdim.. şimdi çok rahat bi şekilde herşeyi kendisi gösteriyor, eğer istediği şey yukarıdaysa orayı işaret ediyor.. Tam iki yaşındayken doktora bunu söylediğimizde hiç sorun etmemişti zamanla işaret eder demişti hatta işaret etmeden büyüyen bebeklerde var.. internetten okuduğunuz her şeye güvenmeyin oradaki bilgilerle kendinizi korkutmayın, her bebek çok çok farklı canları nasıl istiyorsa öyle davranıyorlar