Zeke Oğlum 10 buçuk aylık ve hamileyim şuan 1 buçuk aylık ve bunu 3 gün önce öğrendim. 3 gundurde veriyorum hafif sulandırarak başladım. Annemin kendi ineği var ve gönderiyor bana günlük veya 2 3 günde bir taze taze iciriyorum. 3 gündür bir sıkıntı yaşamadım bende bunu sormak istemiştim ama baktım post var. Normalde 1 yaş diyor doktorlar ama kutu mamalarsa sutu tavsiye ediyor annemler. Doğal diyor falan filan. Bende başladım bilmiyorum ne kadar doğru ama hafif sulandirip veriyorum 5 temmuzda kontrolüm var o zaman net bilgi alabilirim insallah