Oğlum 2 buçuk yaşında. Bütün herşeyi normal. İsmine bakması, işaret etmesi oyun oynaması yaşıtlarıyla oyun kurması herşeyi güzel şükür. Konuşmasında sıkıntı var. Yani her kelimeyi konuşuyor 2li cümle kuruyor derdini anlatabiliyor ama yetersiz. Yaşıtların göre biraz geride. Ortamda bir araya geldiğimiz kişilerin hep gözüne battı bu durum. Doktora götür bu çocuk otizm dediler. 2 dakikada teşhisi koydunuz, doktoruna götürdüm bir sorun görmedi dediğim halde, sen yine de götür o bilememiştir, bu yaştaki çocuk şarkı söyler uzun cümleler kurar dediler. Dünden beri gözüme uyku girmiyor inanın yıprattı beni. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim