Mucizemsin21 Kızlar 6 ay 2 günlük oğlum destekli oturtmaya 5 aylıkken başladık ama oturamıyor öne yığılıyor tıslıyo ıkınıyor önden desteklesemde yinede iki büklüm oluyor normalmi bu oturmayıda sevmiyor hiç 😏
Rabiia Mucizemsin21 benimkide asla sevmezdi yerde sürünmeye başladı ama hala oturmuyordu 8. Aya kadar bende hiç takmam tabi bi baktim 7 aylık oldu oturdu birden
brlmltm Mucizemsin21 9 aya kadar oturamıyorsa doktora gösterin deniliyor, daha çok zamanınız var☺️Benim bebeğim 7,5 aylıkken oturdu bir gün öncesinde destekle otururken bir gün sonra baktım desteksiz şekilde oturuyor. Çok erken daha hiç sıkmayın canınızı☺️
acimavi Mucizemsin21 kızım 6 aylıkken mama sandalyesine oturtunca çevresine battaniye sıkıştırıyordum düz otursun diye, yoksa yana doğru yamuluyordu😁 zamanla düzeltir diye düşünüyorum
MasalMomy Mucizemsin21 Gayet normal üzülmeyin oturmaya başlar 6 aylıkken ama tam oturamaz devrilir yamulur. 8. Aydan itibaren oturamazsa sorun olur şimdilik alışma süreçleri kızımda öyleydi şimdi herşeyi gayet normal 19 aylık üzülmeyin
Mucizemsin21 Rabiia mama sandalyesinde bi beş on dakka oyalanıyo o kadar ama kendim destekle oturttumda minder filan koyduğumda sıkılıyor hemen oturma minderi aldım ondada aynı
Mucizemsin21 brlmltm ya öylemiymiş burda okuyorum 6 aylık desteksiz oturuyo filan diye ne bilim benimki mama sandalyesinde bi beş on dakka oturuyo ama diğer türlü destekli sevmiyo koltukta filan öne yığılıyor
Mucizemsin21 acimavi evet mama sandalyesinde yana filan gidiyor öne eğiliypr ama orda bi beş on dakka oturuyo koltuğa filan koydumda sevmiyor öne yığılıyo bükülüyor bende kaldırıyom hemen beline zarar verir diye korkup
acimavi Mucizemsin21 daha küçük normal, endişe etmeyin zamana bırakın. Gün içinde 5-10 dk oturmalarla yavaş yavaş düzeltir oturmayı
Mucizemsin21 acimavi mama sandalyesinde dğzelir mi canım koltukta yada oturma minderinde sevmiyo çnkü
melekdag Mucizemsin21 benim bebeğimde oturmayı sevmiyordu 7.5 aylık gibi desteksiz oturdu destekleme amaçlı bişe yapmadım istediği zamanlar oturuyorlar aslında
Mucizemsin21 melekdag teşekkür ederim canım bende zorlamak istemiyorum ama mama sandalyesinde oturtuyorum koltukta bükülüyor koymuyorum mama sandalyesinde alışırmı oturmaya
melekdag Mucizemsin21 benim bebeğim oturmaya çalışınca hemen emekleme pozisyonuna geçiyordu son zamanlar denge sağlayamıyordu bi kaç defa mama sandalyesinde oturmuştur sonra oyun Oynarken bi baktım oturmaya başlamış
acimavi Mucizemsin21 düzelir, mama sandalyesinde daha düzgün oturuyor çünkü. Ben de kızımı nadiren koltuğa oturtuyordum çünkü dediğiniz gibi öne düşüyordu
Banu_alper Mucizemsin21 her cocugun gelisimi farkli onlara bakmayin siz benim oglumda 6. Ayinda yamuk duruyordu 9. Ayinda falan duzgun oturmaya baslamisti hatta yasindan sonra emeklemeye basladi milletinki kosuyor o vakitte bizimki emekliyor 😅😀 doktora sormustum normal demisti oturmak icin 9-10 aya kadar yapamiyorsa gosterirsjniz yurumede de 18 ay diyorlar mesela bizimki 17. Ayinda destek almadan yurumeye baslamisti 🤣🤣
melekdag Mucizemsin21 evet canım ne emeklemesi ne dönmesi ne oturması için bişe yapmadım kendiliğinden yaptığını gördüm ben sadece yere yatak koyup onun üzerine koyuyordum sadece kendi kendine bişeyler yapmaya çabaladı .
Ahriek Mucizemsin21 bebeğiniz için erkendir siz destekli oturtmaya kısa kısa sürelerde devam edin 🧡O bilir oturacağı zamanı 😅