Oslem33 30cc ile 100cc arası. Bize doktorumuz içmezse zorlama demişti ama biraz kabız gibi olduğundan içsin istedim. 6 aylıkken 1 öğün öncelikli başlanıyor 6 ay 2 ya da 3 haftalıkken 2 öğün yapılıyor artık. öğünlerin toplamı 1 çay bardağı demişti doktorumuz esas besin kaynağı anne sütü ya da formül mama halen. Ben en başta avent suluk aldım ucu hoşuna gitmedi su içmedi kaşıkla vermeye çalıştım çok istemedi bardakla da. Biberonu ile vermeyin diyorlar ama en son çare biberon denedim ve şimdi biberondan içiyor. Açken su vermeyinc öğünden sonra teklif edin ara ara isterseniz.