Mirka8696 tereyağı koyuyorum, evet suyu çok seviyor ve güzel içiyor ama doktorumuzun dediğinden çıkmıyorum, kendimde çocuk gelişimcisiyim bu yüzden şu an tuz vermeyi doğru bulmuyorum. Çünkü mamasının içinde ihtiyaç duyduğu tuz zaten var boş yere vücudunu yormak istemiyorum ki annem daha önce çok az bir şey koymuş bende habersiz, bende tadına bakmadan yedirmiştim. Çocuk akşamına hemen pişik oldu ve oğlum günde 400 CC kadar su içiyor. Suyu çok seviyor, buna rağmen pişik oldu, o yüzden vermiyorum