Degerli_anne tabiiki öyle😅 yürüsün de kucaktan insin diye gözünün içine bakıyorduk, şimdi hem yürüyor hem sürekli kucakta. Yemek ısıtıyorum yanıma gelip kollarını kaldırıyor. Ağırlaşıyorlar da tabii, küçükken kucakta durması daha iyiymiş😅 yenidoğan zamanı bizler tecrübesiz olduğumuz için çok zor geliyor, büyüsün rahat edeyim diyoruz ama asıl emeklemeye, yürümeye, yaramazlıklara başladıkları dönem yorucu oluyormuş bunu anlıyoruz. Şu 2 yaş sendromunu atlattıktan sonra 3 yaş itibariyle kolaylaşır diye umut ediyorum🥲