Egeto Arkadaşlar 18 günlük bebeğim 1 haftadır emerken çok huysuzlanıyor. Aşırı hareketli kendi kendini rahatsız ediyor sürekli memeden ayrılıyor sinirleniyor. Ne yapmalıyım düzelmesi için lütfen yardımcı olun.
mehmel54 Egeto gazi vardır benimki öyle olunca bırakıyorum gazini cıkarttiriyorum öyle daha rahat emiyor
Rbashn53 Egeto gazı vardır belki canım. Belki de burnu tıkalıdır. Emzirme pozisyonunu değiştirmeyi denedin mi ?
gossipannee 3 haftadan sonra bebeklerde gaz sıkıntısı başlıyor maalesef çok duramiyorsa damla başlayın derim
Egeto Rbashn53 burnu tıkalı değil düzenli olarak damla kullanıyorum burnuna. Emzirme pozisyonu da değiştirmeyi denedim ama fayda etmiyor maalesef
Pelda_ Canım kundak yapıp öyle emzirmeyi dene bebekler yeni doğduklarında çok huzursuz olurlar elleri kolları oynayınca ben 3 aya kadar ağlayıp huysuzlanınca kundak yapıp hem emziriyordum hem de kundak yapıp uyutuyordum bi dene istersen 😊
Egeto Pelda_ canım onu da denedim bazen işe yarıyor ama bazen de o elleri cıkarmak için ağlıyor ay artık napacagımı şaşırdım ya 😕
Pelda_ Egeto afacan 😀😀 sıkı bağla biraz benimki de tepiniyordu çıkarmak için ben sıkı bağlıyordum hem daha uzun da uyuyor öyleyken güvende hissediyo kendini 😊
Almi4134 Egeto ben hep kundaktaki emzirirdim ama xare etmedi o kadsr cok tepişir ki yavrum acı çekmesin diye cogu zaman doymadan memeden ayırırdim ve uyuyakalıyorum.. hal da öyledir beni biraz fazla emsin ikinir sinirlenir
Almi4134 Egeto sutunuz tazyikli gelebilir ya da cok az geliyor olabilir bir diğer ihtimal Dr sut ürününe karşı alerjisi vardır ve o da emince once zaten boğazdan başlar alerjinjntepkisi..
Buketpoyraz Egeto sütünüz tazyikli gelebilir veya az gelebilir , gazı olabilir , memeyi tam kavrayamayabilir, benim oğlum genelde memede kakasını yapar o yüzdende kıvranır kıvranır sonra yapınca da uykuya dalar 😂😂😂😂😂