Leylaozdrgt https://resimyukle.io/r/DBjkKZ5gA1 arkadaşlar kimsenin başına gelmedi bebeğimin yüzündeki noktalar düşüyor düştüğü yerde iz kaliyo goturmedigim doktor cildiyeci kalmadi kimse net bişey soyleyemiyo 1,5yasina kadar gecebilrde gecmeyebilirde diyolar bebeğinde böyle olupta geçen varmı acaba
Mommysharkdoodoodoodoo Leylaozdrgt bunlar benim yeğenimde de vardı malesef iz kalıyor çok az. Yeğenimin tek bir tane vardı doğduğunda mecbur büyüdüğü için sıkmak zorunda kaldık.
EB1661 Leylaozdrgt Benimkinin kulak içinde vardı bitane bende simsiyah diye az dokunmamla çıktı zaten büyümüş ben dokunmasam kendi çıkarmış zaten ama sonra yuvarlak çukur bi iz kaldı kulak içinde yüzünde denk gelmedim ama kulakda vardı benimkinin
Alpikom Leylaozdrgt merhaba benim oğlum 3 aylık. Aynıları onda da var. Ben de çok şaşırdım başta ama normal diye düşündüm. Hatta bi tanesi sivilceye döndü ucu sarı oldu sonra kendi kendine heralde banyoda patladı. geçti.
Leylaozdrgt Mommysharkdoodoodoodoo sıkmıyorum zaten kendisi dusuyo ama fark ettiyseniz işlerinde çukur gibi öz kaliyo yeri
Yaseoo Benm kızımda var ama 1 tane demin patlatmak için ugraştım izin vermedi Bi doktoruna sorucam bakalım neden oluyor
Leylaozdrgt Yaseoo valla kaç doktor gezdik her biri farklı soyluyo net bişey duymadığım içinde endişeleniyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Leylaozdrgt evet o çukurlara bi çözüm bulamadık biz şu an yeğenim ortaokulda iz kaldı malesef
Yaseoo Leylaozdrgt peki neden oluyor muş ne dediler doktorlar biraz ugraştım siyah brsy cıkmadı ama iz kalır mı acaba nyse sağlık olsun
Leylaozdrgt Mommysharkdoodoodoodoo el kadar bebeğe rovakutan yazan bile oldu kullanmadim tabi ama beklemeten başka çare yok sanırım 😔