Oğlum 21 aylık çok hareketli bir çocuk.gurbetteyiz kimseyi tanımıyoruz .haliyle çocuk farklı ortam çok görmedi elimizden geldiğince parklar oyun grupları oyun alanlarına götürmeye çalışıyoruz ama malum kış şuan.5 aylikta kızım var
Kızım dogduhunda oğlum oyundan vs geri kalmasın diye oyun ablası ayarladım .fakat oğlum ısınamiyor gitmiyor oyun oynamiyor
Evde sıkıldığı için sürekli dışarıya gitmek istiyor .şuan 2 yaş sendromun da dış çıkarıyor grip hepsi birbirine girdi .2 aydır cokcyoruyor kendisi de mutlu sayılmaz.sukur kızım sakin ha var ha yok ama oğluma çok üzülüyorum .kreşe vermeyi düşünüyorum fakat çok küçük ayrıca psikiyatri pedagoga götürdüm bu arada.cok meraklı vs denildi .ve akranları ile sosyalleşmesi gerekli dediler.pedagog kreş için küçük dedi psikiyatri birşey demedi .bende kıyamıyorum ama onun için iyi olurmu acaba hem gelişimi için hem enerjisini atsın hem sosyallessin diyorum .işin içinden çıkamadım .sizce ne yapayım?