Merhabalar,
Ben hamilelik öncesi c kap sütyen kullanıyordum. Hamilelik döneminde birkaç emzirme sütyeni aldım ama rahat kullanamadım bir şekilde göğsüm ya kaydı ya taşma yaptı ya da alt lastiği sıktı. Emzirme atleti de aynı şekilde göğüs altındaki kısmı sıktı neredeyse mastit oluyordum. Şimdi 1 aydır emzirme için kullanıyorum ama hiç rahat değilim. Özellikle göğüs kabı benim gibi biraz büyük olanlardan kullanıp memnun kaldıkları ürünler varsa öneri rica ediyorum. (Sütyen için penti ve atlette suwen denedim memnun kalmadım)
Şimdiden teşekkürler 🙏