agacsizkoala Aynurrt bu çok tartışmaya açık bir konu bazı doktor ver diyor bazısı verme diyor, bazı anneler kesinlikle 6 ay vermiyor filan, ama bende mama verdiğim için bana doktorlar hergün bir iki çay kaşığı vermemi söylemişti bende verdim
Elfelf475 Aynurrt mama zaten suyla yapılmıyor mu ☹️ ama bir yerde okudum bebeğin ağzını temizlemek için emzirme sonra bir çay kaşığı verin pamukcuk olmasın yazıyordu
Melesss Aynurrt ben 3 aylıkken 3 çay kaşığı vermeyle başladım doktor falan söylemedi ama ben veriyorum