Arkadaşlar doğum yapalı 17 gün oldu dikislerim hala tam anlamıyla erimedi cuma günü kontrole gidicem normal doğum yapan arkadaşlar kaç günde dikisleriniz yok oldu hala oturunca ağrı oluyor normal doğumdan daha zor geldi bana bu dikiş muhabbeti,😓Önerileriniz var mı neler yapsam çabuk iyileşir sizler nasıl bir süreç izlediniz yardımcı olursanız sevinirim ❤️