Merhaba 13,5
aylik bir kiz bebegim
var. Hep bana yakışıklı fakat son bir aydır
fena
halde. WC’ye bile gidemiyorum. Baska odaya onsuz geçemiyorum. Uyumazsa hic bir isimi
yapamiyorum. Bir tane daha kizim
var 5 yaşında . Onun zamanında bir müddet calistigim
icin bana bu kadar yapışık değildi. 1 yaş bebegi olanlar bu şekilde mi geçiyor sizinde? Bir fikri olan var mi?