Masal27 Ay aşılarımızı olduk bugün sağlık ocağında baştan beri hep az kilo aldı bebeğim 2.800 kg hastaneden çıkış kilomuz bugün 5900 kg boyu 66 cm Baş çevresi 40 cm olmus. Sağlık ocağı iyi dedi. Doktoruma da mesaj attim cevap bekliyorum. Sizce nasil
Mmrryy Masal27 ben aylık aldığı kiloya dikkat ediyorum. Benimki de cuma günü 4. Ay aşısını oldu. 500 gr almış 6800 oldu.
Masal27 bireylul çok teşekkür ederim bana da iyi geldi ama baştan beri hep zayıf gidiyordu bu ay toparladı sanırım. Bi de atak haftası galiba meme reddi mama reddi yasiyoruz
Masal27 Mmrryy öyle bakınca 1 kilodan fazla almış geçen aya göre ama dediğim gibi baştan beri zayıf olunca hep bi tedirginlik yasiyorum
Elfelf475 Masal27 kız için gayet normal bence ben tablodan takip ediyorum hatta evde tartı var ama doktora gitmeden asla tartmıyorum pek takılmamak lazım gramlara 😬
Elfelf475 Masal27 bence de uzun cunku benimki 62 cm erkek 6,5 kilo cıkmıstı 3,5 aylık su anda iki haftada 4 cm uzamaz benimki boyu iyi maşallah
Masal27 Elfelf475 teşekkürler boy genetik sanırım babası da bende üzgünüz anne karnında söylemişti doktorumuz boyu uzun olcak diye
Ucansupurge Masal27 Benim kizimda 3360dogdu alerjik kilo alımı biraz sıkıntılı 4.ay aşısına gittiğimizde 66cm 6200cikmisti
Elfelf475 Masal27 bizim de öyle ben de uzunum eşim de ama bebeğim muhtemelen daha sonra uzayacak cunku benim doktorum da bu bebek uzun olacak siz de uzunsunuz zaten diye 🤣