Yani beynimden aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissediyorum . Biraz önce elektrik fatırası geldi ve tam 1700 ₺
klima ile ısınıyoruz geçen ay 700 geldi 1000₺ fark ne olabilir fazla mı çalıştıracam klimayı
allah yardımcımız olsun kira kadar elektrik faturamız var yani 😢