Merhabalar. 5,5 aylık bir bebeğim var çok güzel bir hamilelik ama çok zor bir doğum geçirdim. Doğumdan sonraki 10-12 gün sadece emzirmek için kalkabildim. Filmlerde olduğu gibi bebeğimi kucağıma alır almaz yüklenmedi bana annelik duygusu ilk 3 ayda yerine oturdu tam olarak diyebilirim. Lohusa depresyonu yaşadığımı da düşünüyorum bu 3 ay içinde. Şuan sorunum şu bebeğim atak+diş yüzünden aşırı huysuz saatlerce ağlıyor hiçbir şey onu memnun etmiyor evde tek başımayım ne yapsam geçiremiyorum sıkıntısını bu gibi durumlarda dişlerimi sıkıyorum sinirleniyorum pişman oluyorum herkesten nefret ediyorum biri bana dokunsa tekme tokat dalıcam sanki. Bütün kötü düşünceler beynime doluşuyor. Ama gülmeye başlayınca tamamen siliniyor hepsi koklaşıp oynaşıyoruz. Neden böyle oluyorum bilmiyorum bu kadar tahammülsüz biriysem anne olmamalıydım demekki ben buna uygun biri değilim diyorum kendi kendime geçenlerde yeter artık yeter diye bağırdım ona sonrası tabiki kocaman bir vicdan azabı napıcam bilmiyorum. Zamanla geçecek mi bu durum? 🙁