Husnahatun Kullanan var mı arkadaşlar fikirlerinizi paylaşın yeni aldım bende aptamil kullandjm çok gaz yaptı kabız değildi bebelac gold kullandim oda gaz yaptı bebelac da bu nasıl
42Eylul07 Husnahatun dogdugundan beri aptamil kullaniyorum hic gaz problemi yasamadik icerikleri cok farkli diye biliyorum
Betlcelik Husnahatun Ben kullanıyorum iki aydır 4 kutu falan kullandım bebivita devam sütü e bebekten alıyorum gayet memnunum gaz kabızlık yapmadı hiç kilo alımı da Gunde 400 CC + meme gidiyoruz 900 950 gram aldi iki aydır
Betlcelik Husnahatun 40 TL alıyordum şuan 42.5 TL olmuş. 3 sene önce kızıma da kullanmıştım iki numarasını şuan 2 aylık oğlum kullanıyor. Kötü bir marka olsa e bebek satmaz diye düşünüyorum