Kızlar spiral taktıralı 1 ay oldu normalde adet olmam gerekiyor 3 gün oldu gecikti adet oluyormusum gibi ağrım var pedde birşey yok ama kanamam da var gibi yok gibi ay hiçbir şey anlamadım ya daha önce açılan postları okudum ilk ay sorun yaşayan olmamış bakır spiral erken bile olduruyormus hamileyim diye korkuyorum 7 aylık kızım var uzun süre düşünmüyorum ikinci çocuğu. Acaba adet kanamasını azaltmış olabilir mi normalde 4 gün normal kanama şeklinde sürer adetim