Sabah verilmesi gerektiğini aksi takdirde gece huzursuzluk uykusuzluk yaptığını bende okumuştum ama benim kız ters galiba aksine gece verdiğim zaman daha huzurlu ve çabuk uyuyor gece boyu da besleme dışında uyanmiyor ama damlanın üzerinde sabah yazıyor ikilemde kaldım