Bebegim 8 aylık buaralar okadar huysuz ki herşeye agliyo gamak da değil resmen çığlık atiyo.baskasinda durmak istemiyo.istemedugi ufak bisey de çığlığı basliyo.bu durum beni o kadar rahatsız etmeye başladı ki insan içine çıkamıyorum şuan.kalici bi durum olur mu düzelir mi bebeği böyle olan var mı.disiplin etsem anlamaz küçük 😄ama bu çınlamasını nasıl degistirebulirim bi de sabaha kadar uyumuyo buaralar