InancDemir20 bende Siemens var memnunum, annemde beko var beş para etmez. Bulaşık makinelerinde ki sıkıntı belli bor zamandan sonra ilacı almıyorlar. Ben iyisini almak istiyorum diyorsan miele deri. Üstüne de tanımam . Aralık ve beko bundan sonra evine sokmam zaten. Git 2. El al daha iyi