Günaydın canım anneler yollar kapalı olduğu için Dr a gidemedim bende aradım bebeğim 3 ay 8 günlük hergun krizlere giriyor Dr a danıştım ilk rezene ver 1 kaç çay kaşığı dedi bende verdiğimi etki etmediğini söyledim o da anason yada papatya demleyip vermemi söyledi aranızda veren varmı emse ben icicem ama emmiyorda bikilerden korkuyorum açıkçası dün annemin zoruyla rezene kimyon demledim de verdim banamısın demiyor