Kızım 20 günlükken mecburen vermek zorunda kaldık. Çünkü saatlerce emmek istiyordu. Emmeyi bıraktığı an ağlamaya başlıyordu. Bizde son çare emziğe başlamıştık. 19 aylık kızım emziği bırakalı 1 hafta oldu. Keşke daha önce bıraktırsaymışım diyorum. Adeta iştahı arttı sanki. Bunca zaman zaten sadece uyuturken veriyordum. Ne yazık ki uyku düzeni de bozuk olduğu için emziksiz uyuması daha zor olur diye hep ertelemiştim. Ama bir haftadır çok rahatız. Şükürler olsun. 🤗