Asyatosumunannesiyim Kızlar 6. Ayda neler bekliyor bizi🙏🏻 kızım oturmuyor kendini yere yatırıyor hemen oturmak istemiyor ağlıyor neden sizce? ek gıda tadımlarımız bitti şimdi nasıl yol izlemeliyim sizce nasıl devam etmeliyim? ay da neler bekliyor aşı nasıl kötü mü?
blue5 Asyatosumunannesiyim biz de ek gidaya erken basladik mama sandalyesi almadim daha e bebek subat indirimlerini bekliyorum. Oturma konusunda da bebegim oturdugu zaman basi dik durmuyor asagi dogru bakiyor.
Nurrrsss Asyatosumunannesiyim bizde 6 aylığız dönmeye başladı yerinde durmuyor istediği bişeye uzanmak isteyince dönüp gidiyor yeni başladı bu ek gıda tadımları bitti ben artık her gün kahvaltı veriyorum yumurta sarısı bi tatlı kaşığı yulaf unu bi çay kaşıgı tarhana bi yemek kaşığı yogurt çırpıp zeytinyagında pişirp veriyorum tam bir protein vitamin oluyor üstünede bi çay kaşıgı pekmez içiriyorum akşamda meyve püresi armut muz karıştırıp veriyorum 🙂
Asyatosumunannesiyim Melesss doktor 4.5 aylıktı kucakta oturtun çok uzun süreli olmamak şartıyla dedi kucakta sorun yok ama oturma minderi vs kendi oturmuyor destekli bi şekilde
Asyatosumunannesiyim blue5 biz aldık mama sandalyesinde de max 20 dakika fazla oturmuyor 🤦♀️ Ve benimki oturduğu zaman kendini kaydırıyor 🤣
mlkgkdmr Biz de 5 buçuk aylığız. Mama sandalyesinde oturuyor oyalanıyor ama yerde destekli oturturken kafası öne eğiliyor 😄 Biz de tadımlara başladık bir haftadır hemüz aşı olmadık Şubat sonuna doğru olacak
Asyatosumunannesiyim mlkgkdmr bizim de Şubat başında aşımız 😪 mama sandalyesinde bizde oturuyoruz ama hemen sıkılıyor 20 dakika ancadır yani,destekli 5 dakika oturup sonra ağlayıp kendini yatırıyor
mlkgkdmr Asyatosumunannesiyim yerde yürütür gibi tutup gezdirmemizi seviyo ayakları yere değince mutlu oluyo 😂😂 yüzüstü aktivite hiç sevmiyo hemen sıkılıyor