Mslakn Kızlar 12 gunluk oglum var 2 gundur emdıkten sonra fıskırır tarzda kusuyor cok takıldm ne yapmaşıyım normalmı degılmı?
Woody Mslakn reflu Iyi bi doktor bulun Motilium verirse kullanmayın Gaviscon verirse bebelac thickener kullanmayı sorun
DDeryac Üşütmus olabilir benim bebeğimde öyleydi. Rengi sarı idi dikkat edince geçti şükür. Reflü de olabilir tabi
Angel00 Mslakn gazını çıkartmadıysa da fışkırır tarzda kusabilir reflü de olabilir üşütmüş de olabilir doktora gidin mutlaka daha cok minik