Arkadaşlar bebeğim 2 aylık, doğduğundan beri gaz problemi var, damlalar kullanıyoruz, rezene, kimyon, zeytinyağı neler denediysek faydası olmadı. Yediğime içtiğime dikkat etmeme rağmen devam etti. Ciddi anlamda uyku problemi yaşıyoruz. Gece 2de başladı saat şuan 10a geliyor ve hala uyumadı, 5 dk 5 dk memede uyuyor ve yerine koyduğum an gözünü açıyor, zaten şuan benimle uyuyor, emzik deniyoruz hiç bir şekilde onuda almıyor, perişan durumdayım, her gece aynı döngü gündüz mal gibi oluyorum, evime yetişemiyorum kendime zaman ayıramıyorum, o iyi olsun hiç biri umurumda değil diyorum ama gerçekten tükenmiş durumdayım, geçecek mi bu günler? Önerilerinize çok ihtiyacım var, daha fazla pozitif sakin kalamıyorum