Sabriye16 Merhaba Anneler oğlum 26 aylık bebek dışarı çıkartmıyoruz 2 aydan beri hem soğuk hemde salgın var. Oğlumla beraber dışarı çıkmak istiyorum ki vakit geçirmek. Sorum şu Hasta olmasından çok korkuyorum. Siz nasıl çıkarıyorsun bebekler hasta olmayınca. 😔
Mora Sabriye16 her gün çıkartıyorum her gün olmasa 1 gün ara ile 15-30 dk arası sıkı giydirip parka gidiyoruz kar oynuyoruz yürüyoruz o kadar uzun evde durması sağlıklı değil ne ile oyalıyorsunuz
BirAlparslanAnnesi Sabriye16 endişenizi anlayabiliyorum ama hasta olacak olduktan sonra evin içinde kat kar giyinip sıcaktada hasta olabilir unutmayın..hem kalınca giydirip ağzını burnunu sardıktan sonra hiçbişe olmaz Allahın izniyle aksine temiz hava dahada iyi gelecektir yavrunuza..lütfen soğuktan kardan kıştan korkmayın yanlış giydirmekten korkun.giydirin 2 kat üstüne mont oh miss🌸
Gzdzeynep Sabriye16 aslında soğuk havadan hasta olmaz aksine temiz hava almak iyi gelir. havadaki bakteri ve virüslerden hasta olur ki soğuk havada çoğu da yaşayamıyor. biz hergün kreşe bırakmak için çıkarıyoruz. akşam alırken de yol üzeri bir park var mesela hava yağmurlu değilse 5-10 dk oynatıyorum orda.
denizzmomy Sabriye16 oğlum 1 yaşında. Doğduğundan beri hava soğuk olsa bile günde en az 15-20 dk çıkarıyorum. Çocuğun soğuk havaya da alışması lazım. Evde tutmanız doğru değil. İleride direnci düşük olur ve çok sık hastalanır. Ayrıca iki yaşını doldurmuş kocaman olmuş,nasıl oyalıyorsunuz evde parka götürün,hava aldırın açık hava gibisi var mı 🌞
lalbg Sabriye16 bebeğim kasım doğumlu 15 günlükten beri sık sık dışarı çıkarırım. Şu an 15 aylık olmak üzere hava çok yağmurlu ve ya fırtınalı değilse gayet sıkı giydiririm ve çıkarırım. Çocukların algılarının açılmasından tutun da konuşmasını, hayal gücünü her şeyi etkiliyor dışarı çıkmak.
Deletedmom78654 Sabriye16 yaşadığım yerde insanlar, çocuk hasta da olsa , ateşi de olsa , oksurse de, kara kış da olsa muhakkak günde yarım saat hava aldiriyorlar. Doktor bana , yemek yemesi, uyuması kadar temiz hava alması önemli demişti
EB1661 Sabriye16 Endişe etmen gayet normal koruma iç güdüsü olarak ama bence şu açıdan düşün bende 1 yaşına kadar normal hiç çıkarılmaması anlamaz hava alır balkon cam varsa oda işi görür diye düşünüyodum ama 1 yaşdan sonra sosyalleşmesi lazım bence hiç yokdan haftada 1 2 gün havayı soğugu insanları kendi bireyliğini fark etmeleri lazım seninkide maşAllah büyümüş zaten artık bence artık parka falan gitmeli annesi olarak en iyisini bilirsiniz tabi ama güzel havayı esirgemeyin hastalık gelicek olduktan sonra heryerden geliyo