kızlar daha önce alanınız var mı diye post açmıştım o gün gidip aldım 😂 kızım doğmadan önce yoğurt mayalardim oluyordu hatta kızıma da mayaladım ek gıdaya başlayınca oluyordu ama son 1 aydır olmuyor çocuğuma doğru düzgün yoğurt veremedim en son makine almaya karar verdim e bebekten aldım 170 lira daha pahalı markalar var 500 lira gibi 😶 dün kullandım ve yoğurt harika ❤