Ruveyd_a sprail taktirali bir ay oldu ilk defa adet oldum ama aşırı derece kanama oluyor normalmi bir yandan başım dönüyor kansızlık vardı yaramayinca böylemi oluyor bilgisi olan varsa yazabilirmi
Naile1990 Ruveyd_a evet bakirli spiralse cok kanama yapiyor ben hic memnun kalamadm ondan malesef.ama herkezte ayni etkiyi gostermeyebilir.Biraz bekleyin bakalim.taktirdiktan hemen sonrada kanamaniz oldu mu?
Ruveyd_a Naile1990 hayır olmadı bana takarken bakirmj ne olduğunu söylemediler öyle bişey olduğunuda bilimiyodum hepsi aynı biliyodum en iyisi hangisi olur ki