1-2 Kızlar selam. Bizim gibi olan var mı 20 aylık olduk gece 10 dk ya bi kalkıp meme mama istiyo. Bağırarak uyanıyo geri dalamıyo oğlum.
Pasannesi 1-2 13 aylık öyleydi tam 1 aydır gece beslenmesini kestim.daha yeni düzene giriyor gece 2-3 kez kalkıyor.bu benim için büyük nimet gece 8 kere kalkıp emzirdiğimi düşünürsek.kesmenizi tavsiye ederm geceyi
1-2 Pasannesi biberon alışkanlığı var boş da olsa istiyo. Mama ölçeğini azaltıp suyu artırdım ona rağmen istiyo. Ağzında biberon boş da olsa olur onun için 😞
Pasannesi Merykrc ayağımda sallayığ su verip uyuttum kesinlikle beslenme saati dışında emzirmedim beslenme saati sabah 6 bucuk 7 gibi
Merykrc Pasannesi gece uyandığı zaman da mı sallayıp su verdiniz ? Benimki meme vermeden asla sakinleşmiyor gece uyanmalarında 🤦🏻♀️